مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:152023-12-02سياسي

کاپیتولاسیون مدرن و ذلت تنها ثمره اتکا به آمریکا/ جدال حق و باطل به اوج خود رسیده


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید اینکه عزت تنها با اتکا به جوانان کشور اتفاق می افتد، گفت: ثمره اتکا به آمریکا تنها ذلت و خواری است که امروزه در کشور ژاپن و کره شاهد آن هستیم.

- ایسنا/گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید اینکه عزت تنها با اتکا به جوانان کشور اتفاق می افتد، گفت: ثمره اتکا به آمریکا تنها ذلت و خواری است که امروزه در کشور ژاپن و کره شاهد آن هستیم.

عباسعلی گرزین صبح شنبه 11 آذر در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید تولی با اشاره به اینکه شهدا زنده اند و نزد خدا روزی می گیرند، اظهار کرد: شهیدان به مرتبه ای از معرفت رسیده بودند که باید جهانی کار می کردند و کالبد جسم برای آنها کوچک بود.

وی با بیان اینکه انسان های برگزیده با شهادت از کالبد تن خارج شده و به حیات ابدی می رسند، گفت: زندگی جاوید، پاداش ویژه خداوند به شهدا است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان امروز 11 آذر عمر شهدا را همانند عمر خداوند بی پایان برشمرد و افزود: امروز شهید غلامعلی تولی که یک عمر نوکر امیرالمومنین (ع) بود ما را به دور خود جمع کرده تا بار دیگر ارزشهای بلند انسانی را به ما یادآوری کند.

این مقام مسئول ادامه داد: خداوند محتاج بندگان خود نیست و این ما هستیم که محتاج بندگی کردن و خدمت در راه ارزشها هستیم تا سعادتمند شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاپیتولاسیون مدرن و ذلت تنها ثمره اتکا به آمریکا/ جدال حق و باطل به اوج خود رسیده

کاپیتولاسیون مدرن و ذلت تنها ثمره اتکا به آمریکا/ جدال حق و باطل به اوج خود رسیده