مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-03سياسي

مازوت در تهران سوخته می شود؛ مسوولان انکار می کنند


بر اساس گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس شورای از 16نیروگاه کشور 14نیروگاه مازوت سوزی می کنند این درحالی است که مدیرکل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی این موضوع را تکذیب می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، 6398 نفر تنها در تهران به دلیل آلودگی هوا جان باختند، این را رییس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران می گوید.

آلودگی هوا، مدارس حضوری فردای چندین استان کشور از جمله تهران را تعطیل کرد، کارشناسان این تعطیلی را 18 درصد در رفع آلودگی هوا موثر می دانند اما همچنان انگشت اتهام اصلی به سوی مازوت یا همان نفت کوره است که در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

شورای شهر تهران نیز مازوت سوزی کارخانه ها را یکی از دلایل اصلی آلودگی هوا می دانند.

مهدی پیرهادی  رییس کمیسیون محیط زیست شورا در گفت وگو با فارس اعلام کرد دو کارخانه اطراف تهران مازوت سوزی می کنند اما مدیرکل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تأکید دارد که مازوت سوزی در تهران نداریم.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست علی سلاجقه هفته پیش عنوان کرد: نمی توان قول بدهم در زمستان امسال نیروگاه ها یا کارخانجات مازوت سوزی انجام نشود اما به عنوان مسؤولی که وظیفه پیگیری این موضوع را برعهده دارم؛ مساله را دنبال و پیگیری می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازوت در تهران سوخته می شود؛ مسوولان انکار می کنند

مازوت در تهران سوخته می شود؛ مسوولان انکار می کنند