مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 09:412023-12-12سياسي

چشم انداز انتخابات مجلس در بویراحمد به روایت عضو شورای شهر یاسوج


فعال سیاسی و عضو شورای اسلامی شهر یاسوج تحلیلی از انتخابات آینده مجلس در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا و مارگون کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ زمان زیادی به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده و در استان کهگیلویه و بویراحمد از ماه ها قبل و شاید بتوان گفت از یک سال پیش انتخابات کلید خورده است.

هر چند هنوز اسامی نهایی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان اعلام نشده اما کاندیداها و همراهان و یاران آنها دست از کار نکشیده و به صورت شبانه روزی در حال رایزنی با اقشار مختلف مردمی هستند.

به همین منظور دفتر خبرگزاری فارس در استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای چهار راهبرد انتخاباتی مد نظر مقام معظم رهبری و بیش از همه گرم کردن تنور انتخابات جهت مشارکت مردم به سراغ افراد کارشناس و صاحب نظر رفته تا در این خصوص نظر آنها را در مورد انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی جویا شود.

در این راستا با عطاالله دانشی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج و یکی از فعالان فرهنگی سیاسی در شهرستان بویراحمد همکلام شدیم تا در خصوص موضوعات مختلف و به ویژه انتخابات نظر وی را جویا شویم.

خودتان را بیشتر معرفی کنید؟ عطاالله دانشی اهل منطقه لوداب و ساکن شهر یاسوج از طایفه سرکوهکی هستم افتخار دارم دوره دانش آموزی را در دهدش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز انتخابات مجلس در بویراحمد به روایت عضو شورای شهر یاسوج

چشم انداز انتخابات مجلس در بویراحمد به روایت عضو شورای شهر یاسوج