مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-13سياسي

قوانین مربوط به ایثارگران یکپارچه می شوند


مدیرکل امور حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه هم اکنون در حال جمع بندی قوانین مربوط به ایثارگران هستیم، گفت: این کار را از ابتدای امسال آغاز کردیم تا قوانین یکپارچه شوند و در نهایت به مجلس و  دولت ارائه خواهند شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل امور حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه هم اکنون در حال جمع بندی قوانین مربوط به ایثارگران هستیم، گفت: این کار را از ابتدای امسال آغاز کردیم تا قوانین یکپارچه شوند و در نهایت به مجلس و  دولت ارائه خواهند شد.

مصطفی عبدالملکی امروز، 22 آذرماه در دومین همایش حقوق شهروندی و ایثارگران استان فارس گفت: مقرر شده بود یکسری کارگروه ها برای مباحث حقوقی ایثارگران در استان ها تشکیل شود که این کار در استان فارس انجام شده است تا بحث آموزش ایثارگران و گوشزد کردن وظایف دستگاه ها در قبال آن ها را دنبال کند.

وی با یادآوری اینکه منشور حقوق شهروندی صراحتاً درباره جامعه ایثارگری صحبت کرده و حقوق آنان را بیان کرده است، گفت: در همین راستا پیگیری گزارش اقدامات انجام شده در دستگاه های اجرایی در خصوص حقوق شهروندی ایثارگران را انجام دادیم و طی همین ماه، جمع بندی را انجام داده و به رهبر معظم انقلاب ارائه خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین مربوط به ایثارگران یکپارچه می شوند

قوانین مربوط به ایثارگران یکپارچه می شوند