مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 13:102023-11-22اقتصادي

پروژه های جهاد آبرسانی به روستاهای استان قم به بهره برداری رسید


همزمان با هفته بسیج 8 پروژه جهاد آبرسانی به روستاهای استان قم با اعتباری بالغ بر 526 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- ایسنا/قم همزمان با هفته بسیج 8 پروژه جهاد آبرسانی به روستاهای استان قم با اعتباری بالغ بر 526 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس حسن بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در مراسم بهره برداری از پروژه های جهاد آبرسانی به روستاهای استان قم ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، آبرسانی به روستاهای بی بهره از آب پایدار و سالم کشور را از مهم ترین دغدغه های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: بر همین اساس وزارت نیرو با تدوین طرح جهاد آبرسانی و مشارکت سازمان بسیج سازندگی اقدامات بسیار مؤثری را در آبرسانی به روستاهای کشور به انجام رسانید.

وی با بیان اینکه در استان قم نیز پروژه هایی برای آبرسانی به روستاهای استان قم با همکاری بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) در قالب پروژه های محرومیت زدایی و جهاد آبرسانی تعریف شد، اظهار کرد: امروز در قالب همین طرح هشت پروژه آبرسانی به روستاهای شهرستان کهک به بهره برداری می رسد.

بختیاری ایجاد زیرساخت های آب را جزء محورهای اصلی هر شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: احداث مخزن هزار مترمکعبی روستای ورجان و اجرای خط انتقال آن به طول 3804 متر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های جهاد آبرسانی به روستاهای استان قم به بهره برداری رسید

پروژه های جهاد آبرسانی به روستاهای استان قم به بهره برداری رسید