مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-20اجتماعي

برگزاری چهارشنبه های امام رضایی در مدارس ایلام


مدیرکل آموزش و پرورش ایلام از برگزاری چهارشنبه های امام رضایی در مدارس استان ایلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، ظهر امروز چهارشنبه 29 آذرماه، در آیین چهارشنبه های امام رضایی (یلدای رضوی) مدرسه شاهد شهید مسعود علیمحمدی شهر ایلام، گفت: مباحث دینی و مذهبی ما خصوصاً آن دسته از مسائلی که مرتبط با اهل بیت (ع) است، تأثیرات عمیقی بر رشد فکری و بصیرتی دانش آموزان دارند به همین دلیل در آموزش و پرورش برنامه های مختلفی برای اشاعه این مباحث در نظر گرفته می شود.

وی افزود: در چهارشنبه های امام رضایی دانش آموزان صبح هر چهارشنبه را با ذکر صلوات خاصه و تقدیم آن به تمام مهربانی ها شروع می کنند.

درویشی عنوان کرد: این مراسم آغازی بر برگزاری مراسمات و برنامه های چهارشنبه های امام رضایی در مدارس استان ایلام است که انتظار می رود با کیفیت مطلوب در مدارس اجرا شود.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن شب یلدا، ادامه داد: استفاده از ظرفیت های ملی، بومی و فرهنگی می تواند در نیل به اهداف آموزش و پرورش و هویت بخشی به دانش آموزان مؤثر باشد.

درویشی خاطرنشان کرد: کشور ایران دارای فرهنگی غنی است و ما به این فرهنگ و مردم افتخار می کنیم و قطعاً می توانیم با برنامه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهارشنبه های امام رضایی در مدارس ایلام

برگزاری چهارشنبه های امام رضایی در مدارس ایلام