مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 16:002023-12-12سياسي

برگزاری سومین جشنواره بانوی تمدن ساز ایران اسلامی در لرستان


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان از برگزاری سومین جشنواره بانوی تمدن ساز ایران اسلامی در استان خبر داد و گفت: این جشنواره همزمان با هفته بزرگداشت مقام مادر در استان برگزار می شود.

- مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری استان خبر داد: برگزاری سومین جشنواره بانوی تمدن ساز ایران اسلامی در لرستان ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان از برگزاری سومین جشنواره بانوی تمدن ساز ایران اسلامی در استان خبر داد و گفت: این جشنواره همزمان با هفته بزرگداشت مقام مادر در استان برگزار می شود.

فریبا ولی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پروژه برجسته کردن الگوی های زن غربی که چندین سال است از سوی دشمنان در کشورهای خاورمیانه و مسلمان در حال اجراست موجب شده تا تصویر ارائه شده یک زن به جهان از سوی غرب، مصرف گرایی و مصرف شوندگی، تجمل گرایی و اصالت آزادی و شهوت رانی و نگاه جنسیتی به وی باشد.

وی اضافه کرد: این در حالیست که بر اساس مبانی انسان شناسی استخراج شده از قرآن کریم و سنت و سیره اهل بیت معصومین علیهم السلام شرافت، کرامت، عزت، عفت و آزادگی یک زن بر بعد جنسی و مصرفی وی ارجحیت داشته و نقش زن را در نظام هستی نقشی اثرگذار در حوزه فردی، خانوادگی و اجتماعی معرفی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین جشنواره بانوی تمدن ساز ایران اسلامی در لرستان

برگزاری سومین جشنواره بانوی تمدن ساز ایران اسلامی در لرستان