مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 15:302023-11-23سياسي

راه اندازی کارگروه آمایش سرزمین در حوزه های آموزش و پژوهش در لرستان


کارگروهی تحت عنوان آمایش سرزمین در حوزه های آموزش و پژوهش در استان راه اندازی شده تا راجع به مزیت های استان و مزیت هایی که وجود دارد با نگاه تخصصی دانشگاه ها تصمیم گیری کند.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: کارگروهی تحت عنوان آمایش سرزمین در حوزه های آموزش و پژوهش در استان راه اندازی شده تا راجع به مزیت های استان و مزیت هایی که وجود دارد با نگاه تخصصی دانشگاه ها تصمیم گیری کند.

فرهاد زیویار، امروز دوم آذرماه در جلسه شورای سیاست گذاری هفته پژوهش که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با بیان اینکه پژوهش موضوعی فنی و تخصصی است و به نحوی دانشگاه ها متولی آن هستند، افزود: عمده پژوهش باید به نوآوری ختم شود.

وی با بیان اینکه پژوهش باید کاربردی باشد و تحقیقی که هیچ خروجی نداشته باشد پژوهش نیست، تصریح کرد: روح پژوهش به معنای نوآوری است و در امر پژوهش و تحقیق عمده مطلب این است که به ایده نو و جدید برسیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه در مناسبات بین المللی جایگاه نقش و اثرگذاری کشورمان و گفتمان مدنظر در ایران تاثیرگذار است، گفت: نیاز است در دانشگاه ها، نشست های تخصصی در این راستا و با این موضوع برگزار شود.

وی با تاکید بر انجام آمایش نسبی در رشته های تحصیلی و تخصصی در دانشگاه های استان، بیان کرد: مزیت های نسبی، آموزشی و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارگروه آمایش سرزمین در حوزه های آموزش و پژوهش در لرستان

راه اندازی کارگروه آمایش سرزمین در حوزه های آموزش و پژوهش در لرستان