مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-21اقتصادي

هدیه یلدایی «محسن چاوشی» به 15 زندانی خراسان جنوبی


مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی گفت: «محسن چاووشی» هنرمند محبوب کشور با اهداء مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون ریال برای آزاد یزندانی جرائم غیر عمد استان باعث شد 15 زندانی در آستانه شب یلدا به آغوش خانواده بازگردند.

- غلامرضا حسین پور، مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: محسن چاووشی هنرمند محبوب کشور با اهداء مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون ریال برای آزادی زندانی جرائم غیر عمد خراسان جنوبی باعث شد 15 زندانی در آستانه شب یلدا به آغوش خانواده بازگردند.

وی ضمن تقدیر از اقدام نیکوکارانه و ارزشمند آقای محسن چاوشی ادامه داد: طبق فرمایش نورانی پیامبراکرم (ص) محبوب ترین مردم نزد خداوند کسی است که خانواده ای را شاد کند و شرایط سخت معیشتی فعلی چه مصداقی بارزتر از خرسند نمودن دل فسره دختران و پسران و خیل زنانی که در پی وقع یک حادثه یا بدنیال یک پیشامد همسرشان را در جمع خانواده ندارند.

به گفته وی به حقیقت مشارکت خیران در امر خداپسندانه آزادی زندانیان غیر عمد، نه فقط نهال امیدی را در دل خانواده های این زندانیان کاشته بلکه با پیشگیری از وقوع حوادث تلخ تری که از لحاظ اخلاقی و روحی و مالی عزیزان تحت سرپرستی این محبوسان را تهدید می کند به نوعی سلامت اجتماعی را تضمین می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه یلدایی «محسن چاوشی» به 15 زندانی خراسان جنوبی

هدیه یلدایی «محسن چاوشی» به 15 زندانی خراسان جنوبی