مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 10:502023-11-25سياسي

بیش از 1500 اسلحه غیرمجاز در کرمان تحویل داده شد


رییس کل دادگستری استان کرمان از اجرای طرح تحویل داوطلبانه سلاح های غیرمجاز در استان کرمان سخن به میان آورد و گفت: یک هزار و 500 سلاح غیرمجاز تحویل دستگاه های ذی ربط شده است که باید این طرح ادامه یابد زیرا در کاهش جرایم خشن بسیار مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز چهارم آذرماه در شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: اقتدار منطقه در گرو تلاش و زحمات بسیجیان از بدو انقلاب تا امروز است.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در کشور و منطقه حاکم است و اتفاقاتی که در غزه و فلسطین و جبهه مقاومت اتفاق می افتد در گرو تفکر بسیجی و اقدامات جهادی، ایثارگری و از خودگذشتگی بسیجیان است، ادامه داد: بسیج همچنین تفکر ظلم ستیزی را به جهان صادر کرد و این در حالی ست که اندیشه، هیچ مرزی نمی شناسد و به همه جا می رود و تاثیر خودش را می گذارد.

رییس کل دادگستری استان کرمان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه جرم سرقت با توجه به اینکه جرم اول کشور و استان است همیشه باید در دستور کار ما باشد، اضافه کرد: هیچ گاه بحث سرقت و مقابله با آن نباید از دستور کار دستگاه قضایی، نیروهای نظامی، انتظامی و شورای تامین خارج شود و باید اقدامات لازم برای مقابله جدی با آن انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1500 اسلحه غیرمجاز در کرمان تحویل داده شد

بیش از 1500 اسلحه غیرمجاز در کرمان تحویل داده شد