مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-19سياسي

افتتاح خط تولید دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آغاز صادرات ونتیلاتور ساخت ایران


آیین افتتاح نخستین خط تولید دستگاه سی تی اسکن و صادرات ونتیلاتور ساخت ایران یک شرکت دانش بنیان با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور در پارک علم و فناوری خراسان رضوی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، با حضور روح الله دهقانی که در سفری دو روزه به منظور بازدید از شرکت های دانش بنیان و گفت و گو با فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری شرق کشور در مشهد به سر می برد، بهره برداری از خط تولید دستگاه سی تی اسکن و صادرات ونتیلاتور ساخت یک شرکت دانش بنیان پیشرفته کلید خورد.

دهقانی همچنین از خطوط تولید قطعات ساخت ایران تجهیزات کمک تنفسی، ونتیلاتور تنفسی توبوفن Dion، پروپرشنال ولو احیا درمانی و کالیبراتور ونتیالسیون و سایر تجهیزات ساخت ایران توسعه یافته توسط متخصصان این شرکت دانش بنیان بازدید کرد.

خسرو حیدری، مدیر عامل این شرکت فناور در حاشیه این مراسم گفت: با حمایت و پشتیبانی قاطع معاونت علمی و دکتر دهقانی پس از حدود دو سال وقفه در مسیر تمدید پروانه این دستگاه در وزارت بهداشت، پروانه تولید مستقل یا به عبارتی ساخت ایران این محصول تمدید شد و سپس برای خرید تضمینی توسط وزارت بهداشت توافق نامه ای چهار جانبه بین معاونت علمی، وزارت صمت، وزارت بهداشت و این شرکت دانش بنیان منعقد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خط تولید دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آغاز صادرات ونتیلاتور ساخت ایران

افتتاح خط تولید دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آغاز صادرات ونتیلاتور ساخت ایران