مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-19اقتصادي

تامین کالاهای اساسی شب یلدا در کرمانشاه/ نظارت بر بازار را تشدید کرده ایم


معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شب یلدا در کرمانشاه تامین شده است.

- ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شب یلدا در کرمانشاه تامین شده است.

سعید جوادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تشدید بازرسی ها برای نظارت بر بازار شب یلدا در سطح استان، گفت: اکیپ هایی با همکاری بسیج اصناف، تعزیزات و دیگر نهادها در سطح استان فعال شده که اجازه افزایش قیمت نامتعارف اقلام مورد نیاز شب یلدا را به سودجویان نخواهند داد.

جوادی تاکید کرد: بازرسی ها بر بازار محصولات پروتیینی، میوه و خشکبار تا بعد از شب یلدا ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شب یلدا در استان، اظهار کرد: کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی در بازار استان نداریم و همه اقلام از اقلام پروتیینی گرفته تا میوه و شیرینی و خشکبار به وفور در بازار کرمانشاه موجود است.

جوادی با اشاره به عرضه مرغ منجمد در روزهای گذشته در سطح استان، گفت: هر روزی که کمبود عرضه مرغ گرم در سطح استان داشته باشیم، بلافاصله برای تنظیم بازار عرضه مرغ منجمد انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین کالاهای اساسی شب یلدا در کرمانشاه/ نظارت بر بازار را تشدید کرده ایم

تامین کالاهای اساسی شب یلدا در کرمانشاه/ نظارت بر بازار را تشدید کرده ایم