مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 17:252023-11-22فرهنگي

نگاهی به شروع فصل دوم سریال «نیسان آبی»


​نمایش خانگی در سال های اخیر با استفاده از فیلمسازان فعال در حوزه های مختلف شاهد تنوع ژانری بیشتری نسبت به تلویزیون بوده است.

در سال های اخیر شاهد بودیم که فیلمسازان نام آشنا با ساخت آثار تاریخی و جنایی و معمایی و ملودرام عاشقانه و کمدی سعی کردند سبد .

- حالا در روزهایی که پلتفرم ها روی آثار جنایی معمایی و عاشقانه تمرکز کردند و خبری از آثار طنز نیست، پخش فصل دوم سریال نیسان آبی به کارگردانی مسعود اطیابی از فیلیمو تنوع در تماشای آثار سرگرم کننده را بیشتر کرده است.

نیسان آبی که با فصل اول خود به کارگردانی منوچهر هادی توانسته بود نظر مخاطبان را جلب کند و استقبال از آن نیز بسیار بالا بود، حالا در فصل دوم خود به کارگردانی مسعود اطیابی که سازنده کمدی های پرفروش سال های اخیر در سینماست، به شبکه نمایش خانگی بازگشته است.

در نخستین قسمت از فصل دوم، مهم ترین نکته ای که به ذهن مخاطب می رسد، تداوم و انسجام قصه است که در ادامه همان شخصیت ها با حفظ تمامی کاراکترها و بازیگران فصل اول است.

سریال با یک جشن عروسی متفاوت به سبک جنوب شهری و محله شکرآباد آغاز می شود.

عروسی ممد چاخان، مرد عاشق پیشه فصل اول که با یک زن مقتدر و ثروتمند به نام اشرف ازدواج کرده که از قضا چند سالی هم از ممد چاخان بزرگتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به شروع فصل دوم سریال «نیسان آبی»

نگاهی به شروع فصل دوم سریال «نیسان آبی»