مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-03اقتصادي

کرمانشاه می تواند بازار مرغ اقلیم کردستان عراق را در دست بگیرد


رییس هیات مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی استان کرمانشاه گفت: به آسانی می توانیم بازار مرغ اقلیم کردستان عراق را در دست بگیریم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی استان کرمانشاه گفت: به آسانی می توانیم بازار مرغ اقلیم کردستان عراق را در دست بگیریم.

برومند چهارآیین در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ظرفیت های خوب استان کرمانشاه در زمینه صادرات مرغ به کشور عراق، گفت: اگر روزانه تنها حدود 70 تن صادرات مرغ مستمر به اقلیم کردستان عراق داشته باشیم، می توانیم بازار مرغ این منطقه را به آسانی در دست بگیریم.

وی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت ها و شرایط برای تولید و صادرات سالانه 20 هزار تن مرغ از استان کرمانشاه به اقلیم کردستان عراق، تاکید کرد: بی توجهی به این ظرفیت ها فرصت های زیادی را از مرغداران استان می گیرد.

رییس هیات مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون استان کرمانشاه 552 واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت تولید 120 هزار تن مرغ در سال دارد، گفت: در حال حاضر واحدهای پرورش مرغ استان با نزدیک 60 درصد ظرفیت خود کار می کنند که با فعال کردن 150 واحد مرغداری غیرفعال استان به راحتی می توانیم مرغ مورد نیاز بازار اقلیم کردستان عراق را تامین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه می تواند بازار مرغ اقلیم کردستان عراق را در دست بگیرد

کرمانشاه می تواند بازار مرغ اقلیم کردستان عراق را در دست بگیرد