مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 17:552023-12-18پزشكي

دستگیری 4 نفر از عوامل حمله به یک درمانگاه در مشهد


روز گذشته در فضای مجازی کلیپی منتشر شده که در آن عده ای در یکی از درمانگاه های حاشیه شهر با چاقو و قمه قصد ضرب و شتم پزشک درمانگاه به دلیل امتناع دکتر از دادن نسخه بدون معاینه بیمار را داشته اند.

- پیرو سوءقصد به یک پزشکی در یکی از درمانگاه های بخش خصوصی، فرمانده انتظامی مشهد گفت: 4 نفر از عوامل این حمله دستگیر شدند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، روز گذشته در فضای مجازی کلیپی منتشر شده که در آن عده ای در یکی از درمانگاه های حاشیه شهر با چاقو و قمه قصد ضرب و شتم پزشک درمانگاه به دلیل امتناع دکتر از دادن نسخه بدون معاینه بیمار را داشته اند.

  حال پیرو سوءقصد به یک پزشکی در یکی از درمانگاه های بخش خصوصی، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی مشهد در اطلاعیه ای این اقدام را به شدت محکوم کردند.

  در این اطلاعیه که امروز دوشنبه منتشر شد آمده است: از دیدگاه اسلام و همچنین در فرهنگ غنی کشورمان، ارزش گرانقدر پزشک و فعالیت حرفه ای طبیب، از جایگاه و مرتبه رفیع و قداست خاصی برخوردار است، آن چنان که احیای جانی برابر با حیات همه جان ها است و در تاریخ کشورمان همواره از پزشکان به عنوان فرهیختگانی یاد می شود که در هر کجا و در هر برهه ای که نیاز است در صف اول دفاع از جان و سلامت مردم قرار دارند و دوران همه گیری کرونا و شهادت جمع زیادی از پزشکان در راه سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 4 نفر از عوامل حمله به یک درمانگاه در مشهد

دستگیری 4 نفر از عوامل حمله به یک درمانگاه در مشهد