مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:352023-11-25بين الملل

آرزوی شبکه ماهواره ای اینترنشنال برای حمله نظامی به ایران!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شبکه صهیونیستی و ضدایرانی اینترنشنال که قبلا و در اوج آشوب های سال 1401 طرح فروپاشی و تجزیه ایران را دنبال می کرد، - آرزوی شبکه ماهواره ای اینترنشنال برای حمله نظامی به ایران! شبکه صهیونیستی و ضدایرانی اینترنشنال که قبلا و در اوج آشوب های سال 1401 طرح فروپاشی و تجزیه ایران را دنبال می کرد، این روز ها از لزوم حمله نظامی به ایران حمایت می کند! این شبکه ضدایرانی در روز های اخیر، به طور آشکار و صریح رویکردی جنگ طلبانه علیه ایران را در پیش گرفته است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شبکه صهیونیستی و ضدایرانی اینترنشنال که قبلا و در اوج آشوب های سال 1401 طرح فروپاشی و تجزیه ایران را دنبال می کرد، این روز ها از لزوم حمله نظامی به ایران حمایت می کند! این شبکه ضدایرانی در روز های اخیر، به طور آشکار و صریح رویکردی جنگ طلبانه علیه ایران را در پیش گرفته است.

در یکی از برنامه های اخیر اینترنشنال مریم معمار صادقی، به اصطلاح کارشناس این شبکه در پاسخ به پرسش مجری درباره لزوم حمله نظامی به ایران گفت: صد درصد حمله نظامی به ایران مشروع خواهد بود و حمایت می کردم، همچنان که درباره سوریه موافق حمله نظامی بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی شبکه ماهواره ای اینترنشنال برای حمله نظامی به ایران!

آرزوی شبکه ماهواره ای اینترنشنال برای حمله نظامی به ایران!