مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-20حوادث

خسارت 42 میلیارد ریالی تخلفات شکار به محیط زیست خراسان رضوی


رییس یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی میزان خسارت تخلفات صید و شکار در هشت ماهه سال جاری را 42 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:  بیشترین خسارات مربوط به شکار پستانداران وحشی و پرندگان شکاری بوده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی میزان خسارت تخلفات صید و شکار در هشت ماهه سال جاری را 42 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:  بیشترین خسارات مربوط به شکار پستانداران وحشی و پرندگان شکاری بوده است.

ابوالفضل شعبانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در هشت ماهه نخست سال جاری تعداد 830 نفر متخلف دستگیر کردیم که از این متخلفان تعداد 110 قبضه سلاح شکاری کشف شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت ضرر و زیان وارده به محیط زیست 42 میلیارد ریال برآورد شده که بیشترین مورد مربوط به شکار غیرمجاز پستانداران وحشی و قاچاق پرندگان شکاری بوده است.

شعبانی اظهار کرد: از متخلفان شکار، لاشه 340 پرنده وحشی از جمله کبک، تیهو، سیاه سینه و انواع مرغابی، لاشه 151 راس پستاندار از قبیل قوچ و میش وحشی کل و بز، گراز، تشی و آهو، همچنین 440 عدد ماهی مربوط به تخلفات صید و شکار، کشف شده است.

رییس یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، تاکسیدرمی اندام جانوران وحشی را از دیگر تخلفات ذکر کرد و در این زمینه توضیح داد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 1387 عدد انواع جانورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 42 میلیارد ریالی تخلفات شکار به محیط زیست خراسان رضوی

خسارت 42 میلیارد ریالی تخلفات شکار به محیط زیست خراسان رضوی