مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 23:352023-12-06حوادث

عاملان سرقت کامپیوتر خودروها در تور پلیس


باند گسترده سرقت و فروش کامپیوتر خودروها(ای سی یو) در مشهد متلاشی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، در پی افزایش سرقت (ای سی یو) از خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان ها، گروه ویژه ای از نیروهای کلانتری سپاد مشهد با تاکید و دستورات رییس پلیس مشهد،ماموریت یافتند تا سرقت های مذکور را واکاوی کنند.

به همین دلیل گروه تخصصی افسران با هدایت و نظارت مستقیم سرهنگ جواد یعقوبی(رییس کلانتری سپاد) پس از تجزیه و تحلیل های کارشناسی جرم، طرح های امنیت محله محور را در دستور کار قرار دادند و با تقویت گشت های شبانه،تحقیقات  گسترده ای را برای دستگیری سارقان آغاز کردند.

در همین حال یکی از گشت های نا محسوس هنگام انجام وظیفه در اطراف میدان خیام و در ساعات اولیه بامداد به 2 جوان مشکوک شدند که در حال پرسه زنی اطراف یک دستگاه پژو405 بودند.

وقتی نیروهای گشت به سمت 2 جوان رفتند ناگهان آن ها با مشاهده نیروهای انتظامی پا به فرار گذاشتند و تلاش کردند تا سوار پیکانی شوند که چند متر بالاتر توقف کرده بود، اما نیروهای انتظامی که دست آن ها را خوانده بودند پیکان را به محاصره درآوردند وآن ها را به همراه راننده پیکان دستگیر کردند.

در بازرسی از داخل خودروی پیکان ،یک دستگاه کامپیوتر(ای سی یو) خودرو کشف شد که استعلام سریال آن نشان داد کامپیوتر کشف شده سرقتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان سرقت کامپیوتر خودروها در تور پلیس

عاملان سرقت کامپیوتر خودروها در تور پلیس