مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-14سياسي

تشریح آخرین وضعیت «پل روگذر راه آهن آبیک_قشلاق» از زبان دادستان آبیک


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک به بیان آخرین جزییات پیگیری های صورت گرفته در خصوص پروژه پل روگذر راه آهن آبیک_قشلاق و اخذ تصمیمات جدید برای تکمیل این پروژه پرداخت.

- مرتضی محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبیک به تشریح آخرین پیگیری های صورت گرفته به عنوان مدعی العموم در زمینه پل روگذر راه آهن آبیک_قشلاق پرداخت و اظهار کرد: سه هفته پیش جلسه ای با حضور پیمانکار پروژه پل (شرکت سداد)، معاون اداره کل راه آهن شمال 2 کشور و سرپرست شهرداری آبیک در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه در خصوص تکمیل پروژه پل روگذر راه آهن آبیک_قشلاق گفت وگو و تبادل نظر لازم صورت گرفت و با توجه به اینکه از سوی دولت، امسال اعتباری برای اتمام این پروژه تخصیص نیافته، تصمیمات مناسبی اخذ شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک بیان کرد: در این جلسه مقرر شد از سوی پیمانکار، بیس، ساب بیس و زیرسازی نهایی پروژه به همراه موضوعات ایمنی، نصب گاردریل ها و حفاظهای استاندارد و اصلاح شیب اقدام لازم انجام شود.

محمدی ادامه داد: به اذعان پیمانکار پروژه پل روگذر راه آهن آبیک_قشلاق اجرای بیس و ساب بیس و زیرسازی 40 روزه به اتمام می رسد و آماده آسفالت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت «پل روگذر راه آهن آبیک_قشلاق» از زبان دادستان آبیک

تشریح آخرین وضعیت «پل روگذر راه آهن آبیک_قشلاق» از زبان دادستان آبیک