مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-20سياسي

سند 2030؛ دست گدایی به سوی تعلیم و تربیت غربی


مدیرکل اسبق آموزش و پرورش فارس با گلایه از اجرای سند 2030 در آموزش و پرورش گفت: ای پیروان ظلمات تربیت شرک آلود غربی 2030! آگاه باشید بدعت، آن زمان اتفاق افتاد که تعلیم و تربیت فرزندان رسول الله را از مکتب امام جعفر صادق (ع) جدا کردند و دست گدایی به سوی تربیت غربی گشودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسین روزی طلب در یادداشتی با انتقاد از روند فعالیت آموزش و پرورش گفت: عجیب است جریان سکولار و غرب زده ای که با برنامه های تخریبی و هدفمند خود آشفتگی موجود را در آموزش و پرورش به وجود آورده اینک می گویند: امر تعلیم و تربیت یک امر کاملاً تخصصی، پیچیده و سخت است.

ما نمی توانیم کار تعلیم و تربیت کودکان را در اختیار افرادی بگذاریم که دانش تخصصی و تجربه کار آموزشی ندارند.

وی افزود: سخن فوق مصداق عبارت خود می کشی ای حافظ، خود تعزیه می داری است؛ چراکه وقتی به وزیر آموزش و پرورش دولت سازندگی که خود غیر آموزش و پرورشی بود می گفتیم رهبر معظم انقلاب فرموده اند همه معلمان باید در مراکز تربیت معلم تربیت شوند.

حتی یک معلم هم نباید غیر از این مسیر وارد آموزش و پرورش شود پس چرا مراکز تربیت معلم را محدود می کنید؟ می گفت: پس این همه افراد بیکار کف خیابان ها را چکار کنیم؟ او ادامه داد: همراه وی با معاونین پرورشی استان ها در هشتم اسفند سالگرد تاسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند 2030؛ دست گدایی به سوی تعلیم و تربیت غربی

سند 2030؛ دست گدایی به سوی تعلیم و تربیت غربی