مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:202023-11-29سياسي

حبس زدایی، اولویت محاکم قضایی استان بوشهر


یکی از اولویت های دستگاه قضا در این استان، سیاست مجازات جایگزین حبس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، مهدی مهر انگیز رییس کل دادگستری صبح امروز در دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان ها با استاندار بوشهر، اظهار داشت: دستگاه قضا در استان برای حل مشکلات زندانیان و رسیدگی به پرونده قضایی آنان به صورت مستمر در زندان های استان حضور دارد و در جهت حل مشکلات آنها و کاهش جمعیت کیفری زندان ها و حبس زدایی اقدامات لازم را انجام می دهد.

وی افزود: یکی از اولویت های دستگاه قضا در استان، سیاست مجازات جایگزین حبس است و زندان آخرین راه حل است و باید ارفاقات قانونی به زندانیان داده شود.

رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: برای حل مشکلات معیشتی خانواده های زندانیان نیز از همه راه کارهای لازم و قانونی استفاده می شود و در این راستا همکاری خیرین و مردم نوع دوست استان و مجموعه اداره کل زندان های استان به ویژه مدیرکل زندان های بوشهر قابل تحسین است.

وی سرکشی و دیدارهای مداوم با خانواده های زندانیان را یکی از برنامه های دستگاه قضایی دانست و تاکید کرد: به همه قضات و دادستان ها و محاکم قضایی استان و مسؤولین زندان های استان دستورات لازم در این زمینه داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبس زدایی، اولویت محاکم قضایی استان بوشهر

حبس زدایی، اولویت محاکم قضایی استان بوشهر