مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 20:302023-12-18بين الملل

تصویب دوازدهمین بسته تحریمی علیه روسیه


این بسته بر اعمال ممنوعیت های بیشتر واردات و صادرات به روسیه، مقابله با دور زدن تحریم ها و محدود کردن راه گریزها تمرکز دارد.

- کمیسیون اروپا امروز (دوشنبه) در بیانیه ای اعلام کرد که شورای اتحادیه اروپا دوازدهمین بسته تحریم ها علیه روسیه را تصویب کرده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در بیانیه کمیسیون اروپا آمده است: این بسته بر اعمال ممنوعیت های بیشتر واردات و صادرات به روسیه، مقابله با دور زدن تحریم ها و محدود کردن راه گریزها تمرکز دارد.

  اتحادیه اروپا در این بیانیه افزود: بسته دوازدهم شامل اعمال ممنوعیت بر واردات مستقیم و غیرمستقیم، خرید یا انتقال الماس از روسیه و ممنوعیت وارداتی جدیدی بر گاز مایع (LPG) است.

  این بسته تحریمی همچنین 140 فرد و نهاد دیگر از جمله در صنعت نظامی و دفاعی، شرکت های نظامی خصوصی و بخش فناوری اطلاعات روسیه را شامل می شود.

  در همین حال، اورسولا فون درلاین رییس کمیسیون اتحادیه اروپا پیشتر در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشته بود: به زودی بسته دوازدهم تحریم ها با فهرست بندی های جدید، ممنوعیت های جدید واردات و صادرات، اقداماتی برای تشدید سقف قیمت نفت و برخورد سخت گیرانه تر در دور زدن تحریم ها را مطرح می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب دوازدهمین بسته تحریمی علیه روسیه

تصویب دوازدهمین بسته تحریمی علیه روسیه