مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 20:502023-12-08سياسي

دل نگرانی مردم بخش احمدی را از مرز بین کرمان کاهش دهید


حجت الاسلام بهزادی با درخواستی از استاندار هرمزگان گفت : یکی از دل نگرانی مردم احمدی مرز بین این بخش با استان کرمان است که با وجود معادن باعث اختلافات شده است و در سفر استاندار به حاجی آباد وعده پیگیری داده شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه بخش احمدی، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این بخش، اظهار کرد: در جریان تاریخ بشر دو جریان خیر و شر جاری بوده اما در قرن بیست و یکم با شکل جدیدی از جنگ قرار داریم که تعبیر به جنگ ترکیبی است .

وی افزود: مهاجمان جنگ ترکیبی اول امریکا که اصلی است و اروپا و شبکه های متعدی راه اندازی کردن و خاکریز آنان قلب و ذهن جوانان و مردم ما است .

خطیب جمعه احمدی با بیان اینکه دشمن از ابزارهای مختلف استفاده می کند، بیان کرد: به طور مثال شبکه بی بی سی با هدف ضربه به نظام و انقلاب و مذهب و حجاب و عفاف برنامه های متعددی برای فارسی زبانان ایجاد کرده است یا رژیم صهیونسیتی یک لشکر سایبری خود را در فضای مجازی برای ناامیدی مردم ایران ساخته است.

حجت الاسلام بهزادی تاکید کرد: هدف دشمن در استفاده از این ابزارهای جنگ ترکیبی، شایعه پراکنی، ناآرامی نظام، تزریق نا امیدی به جوانان و هراس از ایران قوی است که در جنگ میدانی موفق نبودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دل نگرانی مردم بخش احمدی را از مرز بین کرمان کاهش دهید

دل نگرانی مردم بخش احمدی را از مرز بین کرمان کاهش دهید