مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 14:052023-11-23اقتصادي

معافیت پیمان سپاری ارزی محصولات کشاورزی در اولویت باشد


رییس اتاق صنعت و معدن استان اردبیل گفت: در صادرات محصولات کشاورزی معافیت پیمان سپاری ارزی بیش ترین اولویت و اهمیت را نسبت به سایر حمایت ها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین پیرموذن ظهر امروز در نشست فعالان اقتصادی استان با علی نیکزاد، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت معافیت پیمان سپاری ارزی اظهار کرد: در صادرات محصولات کشاورزی معافیت پیمان سپاری ارزی بیش ترین اولویت و اهمیت را نسبت به سایر حمایت ها دارد و خدمت اصلی به این قشر در تحقق این هدف است.

وی با بیان اینکه خدمت اصلی به کشاورزان تحقق معافیت صادرکنندگان از پیمان سپاری ارزی است گفت: بیش از 90 درصد کارت های بازرگانی صادرکنندگان به خاطر پیمان سپاری ارزی و افزایش سالانه این تعهدات به حالت تعلیق درآمده و این در حالی است که کشاورزان هیچ گونه دریافت ارز از بانک ها ندارند.

رییس اتاق صنعت و معدن استان اردبیل ادامه داد: عدم تبادلات ارزی به عنوان یک مانع جدی در راه صادرات بوده، که سود صادرکنندگان را به حداقل کاهش داده است لذا باید اقداماتی اساسی در این راستا برای افزایش میزان صادرات انجام گیرد.

وی در ادامه به حذف تخفیف جرائم مالیاتی در برنامه هفتم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: تصویب این طرح توسط مجلس، یکی از تهدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت پیمان سپاری ارزی محصولات کشاورزی در اولویت باشد

معافیت پیمان سپاری ارزی محصولات کشاورزی در اولویت باشد