مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-11بين الملل

مراکشی ها تظاهرات ضد صهیونیستی برگزار کردند


هزاران تن از معترضان مراکشی حامی فلسطین با برپایی تظاهرات در خیابان های شهر رباط، پایتخت این کشور پرچم های فلسطین را به نمایش گذاشته و خواستار اقدام دولت کشورشان در قطع روابط با رژیم صهیونیستی در اعتراض به حملات این رژیم به نوار غزه شدند.

- هزاران تن از معترضان مراکشی حامی فلسطین با برپایی تظاهرات در خیابان های شهر رباط، پایتخت این کشور پرچم های فلسطین را به نمایش گذاشته و خواستار اقدام دولت کشورشان در قطع روابط با رژیم صهیونیستی در اعتراض به حملات این رژیم به نوار غزه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از زمان شروع جنگ حماس و رژیم صهیونیستی در بیش از دو ماه قبل، مراکشی های معترض بارها در شهرهای این کشور در محکومیت جنایات صهیونیست ها علیه غزه تظاهرات کرده اند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، در تظاهرات ضدصهیونیستی روز یکشنبه در شهر رباط طبق برآوردها، حدود 3000 معترض شرکت کردند.

حزب عدالت و توسعه مراکش، بزرگترین حزب اسلامگرای این کشور که در فاصله سال های 2011 تا 2021 دولت منتخب مراکش را رهبری کرد، روز یکشنبه برای نخستین بار تظاهرات مراکشی های حامی فلسطین را سازماندهی کرد.

این رخداد حاکی از تقویت هر چه بیشتر جنبش حمایت از فلسطین در مراکش و ابراز صریح تر مخالفت ها با روابط این کشور با رژیم صهیونیستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکشی ها تظاهرات ضد صهیونیستی برگزار کردند

مراکشی ها تظاهرات ضد صهیونیستی برگزار کردند