مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-20سياسي

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی معرفی شد


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: در جلسه شورا از بین سه گزینه معرفی شده برای دبیری شورای توسعه فرهنگ قرآنی رأی به دبیری حجت الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی داده شد.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: در جلسه شورا از بین سه گزینه معرفی شده برای دبیری شورای توسعه فرهنگ قرآنی رأی به دبیری حجت الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 892 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی -رییس جمهور- و با حضور محمدباقر قالیباف -رییس مجلس شورای اسلامی- و حجت الاسلام محسنی اژه ای -رییس قوه قضاییه- برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد موضوعات مطرح شده در این جلسه، گفت: در این جلسه بحث تعیین رییس شورای فرهنگی اجتماعی خانواده و زنان مطرح شد که از بین سه گزینه مطرح شده به شورای عالی، فهیمه فرهمندپور بالاترین رأی را آورد و از این پس رییس شورای فرهنگی، اجتماعی زنان و خانواده و عضو حقوقی شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهد بود.

وی افزود: موضوع دیگر شورای تحول و ارتقای علوم انسانی بود که سال ها ریاست آن با حداد عادل بود، با تقدیر از زحمات ایشان، حجت الاسلام سیدسعید رضا عاملی، با بالاترین رأی ریاست ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی معرفی شد

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی معرفی شد