مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-03سياسي

سرلشکر باقری: در زمینه امنیتی هیچ مشکلی با عراق نداریم


رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضمن تشریح اهداف سفرش به بغداد، گفت تهران در زمینه امنیتی هیچ مشکلی با عراق ندارد.

- رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضمن تشریح اهداف سفرش به بغداد، گفت تهران در زمینه امنیتی هیچ مشکلی با عراق ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که به بغداد سفر کرده است، امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران گفت: هدف از این سفر گسترش روابط دوجانبه نظامی با عراق است.

در جریان این سفرم به کشور برادر و همسایه عراق که 2 روزه خواهد بود، با فرماندهان ارتش عراق و تعدادی از مسئولان سیاسی دیدار و گفت وگو خواهم کرد و هدف گسترش روابط نظامی است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح شب گذشته و در بدو ورود به بغداد، با حضور در محل شهادت سردار قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس اظهار کرد: خداوند روح شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را با شهدای کربلا محشور کند.

مشاهده این صحنه جنایت آمریکا فوق العاده احساس خاصی برای من ایجاد می کند و آن احساس، یاد و خاطره همه دوره طولانی با این شهید بزرگوار در دوره دفاع مقدس و پس از آن در همه صحنه ها بود.

ان شاءالله مشمول شفاعت آن عزیز باشیم و بتوانیم راه آن شهید را ادامه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: در زمینه امنیتی هیچ مشکلی با عراق نداریم

سرلشکر باقری: در زمینه امنیتی هیچ مشکلی با عراق نداریم