مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 23:102023-12-10سياسي

آمریکا مهمترین عوامل بی ثباتی و جنایت در جهان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امین انصاری دبیر کل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ظهر یکشنبه در همایش کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب با اشاره به تحولات غزه اظهار کرد: - و مردم جهان در این سال ها بیشتری قربانی و صدمات را از جنگ افروزی های آمریکا داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امین انصاری دبیر کل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ظهر یکشنبه در همایش کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب با اشاره به تحولات غزه اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی، شکستی خورده که قابل ترمیم نیست و سران این کشور ماندگاری و عدم فروپاشی خود را در نابودی حماس می دانند که برای رسیدن به این هدف ناممکن از هیچ جنایتی دریغ نمی کنند.

دبیر کل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی با اشاره به سیاست آمریکا در حمایت از رژیم جعلی اسراییل گفت: آنچه که امروز در غزه رخ می دهد و جنایات بیشماری است که علیه مردم غزه روا داشته می شود که این امر با حمایت ها و میدان داری آمریکا است.

انصاری اضافه کرد: اگر آمریکا و نظام سلطه و مستکبران از رژیم اشغالگر قدس حمایت نکنند در این صورت این رژیم جعلی بیش از یک هفته نیز دوام نمی آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا مهمترین عوامل بی ثباتی و جنایت در جهان است

آمریکا مهمترین عوامل بی ثباتی و جنایت در جهان است