مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-10پزشكي

افتتاح «مرکز درمان ناباروری» گرگان در سفر رییس جمهور


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به دستاوردهای ارزشمند سفر نخست رییس جمهور به گلستان گفت: تا پایان این ماه و قبل از دور دوم سفر رییس جمهور به استان مرکز ناباروری سطح دو در گرگان آماده بهره برداری خواهد شد.

- ایسنا/گلستان رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به دستاوردهای ارزشمند سفر نخست رییس جمهور به گلستان گفت: تا پایان این ماه و قبل از دور دوم سفر رییس جمهور به استان مرکز ناباروری سطح دو در گرگان آماده بهره برداری خواهد شد.

سعید گل فیروزی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه به حول و قوه الهی و تلاش خانواده علوم پزشکی گلستان شعار ما می توانیم را به ما توانسته ایم، تبدیل کرده ایم، اظهار کرد: در سفر دوم رییس جمهور بیش از 20 پروژه به ارزش حدودی 2 هزار میلیارد ریال در استان گلستان به بهره برداری خواهد رسید.

وی راه اندازی اولین دستگاه MRI دولتی شرق استان گلستان، راه اندازی اولین مرکز نازایی سطح دو استان گلستان و اولین جراحی قلب شرق استان را از جمله خدمات ارزشمند ارائه شده دولت سیزدهم در شهرستان گنبدکاووس با یک میلیون نفر جمعیت برشمرد و اظهار کرد: تا پایان این ماه و قبل از دور دوم سفر رییس جمهور به استان گلستان مرکز نازایی سطح دو در گرگان آماده بهره برداری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح «مرکز درمان ناباروری» گرگان در سفر رییس جمهور

افتتاح «مرکز درمان ناباروری» گرگان در سفر رییس جمهور