مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:202023-11-27اقتصادي

اهتمام برای شتاب بخشی به طرح نهضت ملی مسکن در فارس


معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس با اشاره به اقدامات احداث مسکن برای نیازمندان تأکید کرد: شتاب بخشی به طرح نهضت مسکن و توسعه مناطق محروم فارس در دستور کار مسئولان استان فارس قرار دارد.

- ایسنا/فارس معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس با اشاره به اقدامات احداث مسکن برای نیازمندان تأکید کرد: شتاب بخشی به طرح نهضت مسکن و توسعه مناطق محروم فارس در دستور کار مسئولان استان فارس قرار دارد.

امیر برومند امروز، 6 آذرماه در حاشیه بازدید از پروژه های در دست اقدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیراز گفت: شتاب بخشی به طرح نهضت مسکن و توسعه مناطق محروم فارس در دستور کار مسئولان استان فارس قرار دارد، بهره گیری از ابزارهای قانونی یکی از مهم ترین چشم اندازها و سیاست های مسئولان استان برای تحقق این هدف مهم است.

وی اضافه کرد: پیشبرد اقدامات در حوزه نهضت ملی مسکن و محرومیت زدایی در مناطق مختلف استان فارس یکی از رویکردهای مهم دولت است؛ رویکردی که با حضور مسئولان این استان در مناطق صعب العبور و حاشیه شهرها و مناطق محروم تبدیل به گفتمانی ماندگار شده است.

به گفته معاون پشتیبانی بنیاد مسکن استان فارس، طبق آخرین سرشماری جمعیت روستایی فارس، حدود یک میلیون و 450 هزار نفر یعنی معادل 30 درصد جمعیت استان و تعداد روستاهای دارای سکنه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام برای شتاب بخشی به طرح نهضت ملی مسکن در فارس

اهتمام برای شتاب بخشی به طرح نهضت ملی مسکن در فارس