مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-02بين الملل

حملات حزب الله لبنان علیه واحدهای توپخانه رژیم صهیونیستی در مرز


همزمات با از سر گیری تبادل آتش در مرزهای جنوب لبنان و فلسطین اشغالی، حزب الله لبنان بعد از ظهر امروز (شنبه) از شهادت یک رزمنده خود در حمله ارتش رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن مجدد واحدهای توپخانه این رژیم خبر داد.

- همزمات با از سر گیری تبادل آتش در مرزهای جنوب لبنان و فلسطین اشغالی، حزب الله لبنان بعد از ظهر امروز (شنبه) از شهادت یک رزمنده خود در حمله ارتش رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن مجدد واحدهای توپخانه این رژیم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که یکی از رزمندگان آن در حملات امروز رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

طبق گزارش روزنامه رای الیوم، حزب الله لبنان در بیانیه ای دیگر از هدف قرار دادن واحد توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب الله در این باره آمده است: در حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت آنها، واحدهای توپخانه ارتش دشمن صهیونیستی در موضع نظامی خربه ماعر ساعت 11 صبح امروز هدف حملات موشکی قرار گرفتند و اهداف مورد نظر به شکل کاملا دقیق منهدم شدند.

حزب الله پیش از این نیز در بیانیه ای اعلام کرده بود: مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت 23:20 دقیقه جمعه شب با موشک های کاتیوشا (گراد) آشیانه های توپخانه دشمن در منطقه دیشون را هدف قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات حزب الله لبنان علیه واحدهای توپخانه رژیم صهیونیستی در مرز

حملات حزب الله لبنان علیه واحدهای توپخانه رژیم صهیونیستی در مرز