مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-09بين الملل

رسانه های عربی: ایران با حضور اقتصادی در سوریه به متحد قوی دمشق تبدیل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشست های کمیته مشترک اقتصادی برای همکاری سوریه و ایران از روز پنجشنبه در تهران پایتخت ایران آغاز شد که محمد سامر الخلیل، - رسانه های سوری سفر نخست وزیر و هیات اقتصادی سوریه در تهران را راهبردی و منحصر به فرد توصیف کردند، در همین حال رسانه هایی عربی اعلام کردند حضور ایران در سوریه به حضور اقتصادی بلندمدت تبدیل شده و ایران درصدد عملی کردن کریدور شرق به غرب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشست های کمیته مشترک اقتصادی برای همکاری سوریه و ایران از روز پنجشنبه در تهران پایتخت ایران آغاز شد که محمد سامر الخلیل، وزیر اقتصاد و تجارت خارجی از طرف سوریه و مهرداد بذرباش، وزیر مسکن و شهرسازی ایران از طرف ایران ریاست این نشست را برعهده دارند.

حسین عرنوس، نخست وزیر سوریه هم بعد از ظهر دیروز جمعه 17 آذرماه در رأس یک هیات اقتصادی برای بررسی همکاری های دوجانبه، موضوعات مربوط به توافقنامه همکاری مشترک اقتصادی و راه های تقویت مبادلات تجاری وارد تهران پایتخت ایران شد.

خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) نوشت که از روز شنبه عرنوس ریاست جلسات کمیسیون عالی مشترک همکاری های سوریه و ایران از طرف سوری را بر عهده دارد و قرار است تمامی ابعاد همکاری های دو کشور در زمینه های اقتصادی، تجاری و علمی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های عربی: ایران با حضور اقتصادی در سوریه به متحد قوی دمشق تبدیل می شود

رسانه های عربی: ایران با حضور اقتصادی در سوریه به متحد قوی دمشق تبدیل می شود