مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 11:552023-11-30سياسي

خبرگزاری فارس پل ارتباطی مطمئن و ایمنی بین مردم و مسؤولان است


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، خبرگزاری فارس را یک خبرگزاری پیشرو و مولود یک تفکر انقلابی دانست و گفت: این مجموعه در ارتباط با مسوولین و شخصیت ها بدوت لکنت با صراحت و همراه با صداقت صحبت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی خبرگزاری فارس را پل ارتباطی مطمئن و ایمن بین مردم و مسوولین دانست و عنوان کرد: فارس جزء سه خبرگزاری اول کشور به لحاظ محتوا و مخاطب بوده یعنی به خوبی ادای دین و وظیفه کرده است.

  وی افزود: همین که امروز خبرگزاری فارس روی صحت خبر متمرکز می شود و امر دقت، سرعت و سلامت خبر را مورد توجه قرار می دهد، نشان از نگاه رشد یافته این خبرگزاری دارد.

  این نماینده مجلس خاطر نشان کرد:  اینکه امروز شما مبتکر برخی از موضوعات مهم مردم از جمله فارس من هستید، اتفاقی بی نظیر بوده که شما برای نظرات و دغدغه های مردم خلق کردید.

  عزیزی با اشاره به اینکه رسالت همه مجموعه ها افزایش اعتماد مردم به مسوولین و حاکمیت بوده در ادامه اظهار داشت: با صراحت و سرعت مسائل مردم و دیدگاه های مردم را منتقل کنیم اما بحث اعتماد سازی نباید مورد غفلت قرار گیرد چرا که این مهم در کنار آن رسالت بزرگ امری ضروری است.

  نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: افزایش اعتماد بین مردم و مسوولین و شکست پروژه اعتماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری فارس پل ارتباطی مطمئن و ایمنی بین مردم و مسؤولان است

خبرگزاری فارس پل ارتباطی مطمئن و ایمنی بین مردم و مسؤولان است