مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 13:202023-11-24سياسي

توطئه های دشمنان با محوریت مساجد خنثی می شود


معاون نظارت و ارزیابی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه مسجد مهمترین قرارگاه فرهنگی و اجتماعی است که می توان مشکلات جوانان به ویژه فضای مجازی و آسیب های اجتماعی را حل کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حجت الاسلام عباس رضوانی نسب معاون نظارت و ارزیابی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه امام جمعه رودسر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با اشاره به جایگاه و وظایف امام جمعه در جامعه اظهار کرد: اقامه نماز جمعه و توجه به مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی مردم باید مورد توجه ائمه جمعه قرار گیرد.

  وی با تاکید بر لزوم توجه جدی به برگزاری شورای فرهنگ عمومی و پیگیری مصوبات این شورا توسط ائمه جمعه افزود: برنامه نظام مسائل شهرستان باید تنظیم و راهکارهای لازم برای حل مسائل و مشکلات برنامه ریزی شود.

  معاون نظارت و ارزیابی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به مسائل فرهنگی و هجمه های دشمن بیان کرد: مسائل تربیتی و فرهنگی جوانان به ویژه فضای مجازی با محوریت مساجد قابل حل است که باید مورد توجه و برنامه ریزی ائمه جمعه قرار گیرد.

  رضوانی نسب با بیان اینکه امامان جمعه علاوه بر اقامه نمازهای جمعه در برپایی نمازهای جماعت یومیه نیز اهتمام جدی داشته باشند، گفت: پیگیری و رسیدگی مسائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه های دشمنان با محوریت مساجد خنثی می شود

توطئه های دشمنان با محوریت مساجد خنثی می شود