مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-16سياسي

اجتماع 10 هزار نفری فاطمیون در خیابان شوش منطقه 15


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، محمد شیری ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت دخت نبوت، همسر ولایت و مادر امامت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) گفت: - شهردار منطقه 15 از اجرای ده ها عنوان برنامه همزمان با ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) با محوریت مساجد، هیئت های مذهبی، بسیج و با مشارکت نواحی هفتگانه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، محمد شیری ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت دخت نبوت، همسر ولایت و مادر امامت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) گفت: برنامه های پیش بینی شده با محوریت مساجد، بسیج و تشکل های مردمی و با همکاری نواحی هفتگانه در محلات در حال اجراست.

او با اشاره به اجتماع ده هزار نفری فاطمیون در خیابان شوش افزود: این اجتماع بزرگ با حضور شهروندان و هیئات مذهبی روز یکشنبه از ساعت 9 صبح از مسجد مهدیه در خیابان فداییان اسلام آغاز و تا ظهر ادامه دارد.

شهردار منطقه به تشریح سایر برنامه های این ایام پرداخت و گفت: برپایی دو چایخانه حضرت زهرا (س) در محله افسریه، 15 متری چهارم، محله والفجر جوار مزار شهدای گمنام در بوستان والفجر و برپایی موکب های پذیرایی و فرهنگی در مسیر آیین تشییع پیکر مطهر شهدای دفاع مقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع 10 هزار نفری فاطمیون در خیابان شوش منطقه 15

اجتماع 10 هزار نفری فاطمیون در خیابان شوش منطقه 15