مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 23:252023-11-23سياسي

بوم کسب و کار سنگ های قیمتی خوسف تهیه می شود


معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: امیدوارم بتوانیم با تعیین بوم کسب و کار سنگ های قیمتی و تکمیل زنجیره ارزش بتوانیم برای خوسف، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: امیدوارم بتوانیم با تعیین بوم کسب و کار سنگ های قیمتی و تکمیل زنجیره ارزش بتوانیم برای خوسف، این نگین گمشده کویر یک نام ویژه و برندینگ خاص ایجاد کنیم مریم جلالی،امروز دوم آذر در حاشیه بازدید از پهنه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی خوسف افزود: تمام تلاش ما این است خوسف را جهان بشناسد، این گنج پنهان را کشف کنیم و با احترام به طبیعت و هنر و در نظر گرفتن همه شرایط سیاسی فرهنگی اجتماعی فرهنگی و سایر نام خوسف را در جهان پرآوازه کنیم.

وی ادامه داد: این مسئولیت ماست و از همین ماه تمام تلاش خود را به همت همه مسئولان برای تکمیل زنجیره ارزش سنگ های قیمتی خوسف بکار می گیریم.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: آنچه در زمین و آسمان است برای بهره برداری انسان آفریده شده و انسان هوشمند و هنرمند از هر آنچه در زمین است هنر می آفریند.

وی بیان کرد: اینجا مزرعه سنگ های قیمتی و ارزشمندی است که به مدد هنر هنرمندان و دست صنعتگران خوسف می تواند تبدیل به ثروت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوم کسب و کار سنگ های قیمتی خوسف تهیه می شود

بوم کسب و کار سنگ های قیمتی خوسف تهیه می شود