مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 08:452023-12-20سياسي

توجه به خواسته های مردم اولویت مسئوولان باشد


نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: مسوولان پاسخگوی خواسته های مردم باشند، توجه به خواسته ها و ارتباط با مردم در اولویت برنامه های مسوولان قرار گیرد چراکه دولت سیزدهم یک دولت مردمی است و مردم در اولویت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان بانه اظهار داشت: رییس جمهور این دولت را یک دولت مردمی اعلام کرد و کسانی که به این دولت لبیک گفتند باید در راستای اهداف این دولت عمل کنند چرا که در این دولت اصل و اساس هر کاری مردم هستند.

وی تصریح کرد: مردم متوجه بعضی از مسائل می شوند که شاید ما نتوانیم حل کنیم اما ارتباط با مردم، دیدارهای مردمی و حضور در میان مردم باید به برنامه اصلی مسوولان تبدیل شود.

حجت الاسلام پورذهبی دردسترس بودن بدون تشریفات و بی تکلف را از مولفه های مهم مسوولان در جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: کسانی از مردم فرار می کنند که حرفی برای گفتن ندارند.

وی اذعان کرد: در کشور اسلامی ایران حرف اول ما ارتباط با مردم است، نمی شود یک فرد خیلی زود به ما مسوولان دسترسی داشته باشد اما یک فرد فرودست و فقیر برای دیدن ما دچار مشکل شود.

وی ادامه داد: آمار دقیق بیکاری براساس دسته بندی های خاص باید جمع آوری و ثبت شود تا برای اشتغال آنها بر اساس این آماره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به خواسته های مردم اولویت مسئوولان باشد

توجه به خواسته های مردم اولویت مسئوولان باشد