مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-03بين الملل

رای الیوم: پهن کردن فرش قرمز برای هرتزوگ در دبی اوج توهین است


تحلیلگر روزنامه رای الیوم لبنان حضور رییس رژیم صهیونیستی در کنفرانس بین المللی آب و هوایی و دیدار رهبران عرب با وی را اهانت به خون شهدای غزه دانست.

- تحلیلگر روزنامه رای الیوم لبنان حضور رییس رژیم صهیونیستی در کنفرانس بین المللی آب و هوایی و دیدار رهبران عرب با وی را اهانت به خون شهدای غزه دانست.

به گزار ایسنا، عبدالباری عطوان، تحلیل گر مشهور عرب در سرمقاله روزنامه رای الیوم نوشت: شرکت بسیاری از پادشاهان، رؤسای جمهور و شاهزادگان عرب در کنفرانس بین المللی آب و هوا که روز شنبه در دبی و با حضور اسحاق هرتزوگ، رییس رژیم صهیونیستی افتتاح شد، محکوم است، به خصوص که این نشست همزمان با جنگ نسل کشی و پاکسازی قومی است که توسط ارتش این رژیم در نوار غزه انجام می شود و بر اثر آن بیش از 15000 فلسطینی شهید و دو برابر این تعداد از غیرنظامیان بی دفاع زخمی شده اند و حداقل نیمی از خانه های نوار غزه تخریب شده است.

قابل درک است که این کنفرانس بین المللی و دوره ای است و به مسائل زیست محیطی و تغییرات آب و هوایی می پردازد، اما پهن کردن فرش قرمز برای رییس رژیم صهیونیستی و دیدار وی با رهبران عرب از جمله امیر قطر و رییس امارات آن هم در این زمان توهین به خون شهدا و کودکان غزه، اهانت به بیش از دو میلیون فلسطینی آواره است که تمام ملزومات زندگی آنها اعم از آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای الیوم: پهن کردن فرش قرمز برای هرتزوگ در دبی اوج توهین است

رای الیوم: پهن کردن فرش قرمز برای هرتزوگ در دبی اوج توهین است