مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-18بين الملل

اوباما هم نگران شکست بایدن شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «باخت بایدن در انتخابات ریاست جمهوری 2024 و به قدرت رسیدن دوباره ترامپ» دغدغه رییس جمهور اسبق ایالات متحده باراک اوباما در آستانه سال انتخاباتی آمریکا شده است.

- رییس جمهور اسبق آمریکا باراک اوباما در میانه محبوبیت پایین رییس جمهور ایالات متحده و سن بالای او که به دغدغه رای دهندگان آمریکایی تبدیل شده، نگران است بایدن در رقابت دوباره با ترامپ در انتخابات 2024 شکست بخورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، باخت بایدن در انتخابات ریاست جمهوری 2024 و به قدرت رسیدن دوباره ترامپ دغدغه رییس جمهور اسبق ایالات متحده باراک اوباما در آستانه سال انتخاباتی آمریکا شده است.

یک منبع نزدیک به اوباما به روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال گفت اوباما می داند رقابت بین بایدن و ترامپ بسیار نزدیک خواهد بود و حس می کند دموکرات ها ممکن است به راحتی ببازند .

موضوعی که کارزار انتخاباتی خود بایدن هم به آن اذعان کرده و تقابل احتمالی دوباره او با ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان را در سال 2024 بسیار تنگاتنگ پیش بینی کرده است.

وال استریت گزارش داده نتایج نظرسنجی ها که از نارضایتی رای دهندگان نسبت به هزینه های زندگی و نگرانی آن ها درباره سن رییس جمهور 81 ساله آمریکا حکایت دارد، اوباما را نگران کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوباما هم نگران شکست بایدن شد

اوباما هم نگران شکست بایدن شد