مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 09:502023-11-23سياسي

حسینی بوشهری: باید نقش و جایگاه خبرگان رهبری را برای مردم تبیین کنیم


رییس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری گفت: حفظ انسجام و وحدت بخشی برای مشارکت حداکثری و تحقق انتخاب افراد اصلح از برنامه های دبیرخانه خبرگان در انتخابات اسفندماه است.

- رییس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری گفت: حفظ انسجام و وحدت بخشی برای مشارکت حداکثری و تحقق انتخاب افراد اصلح از برنامه های دبیرخانه خبرگان در انتخابات اسفندماه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله هاشم حسینی بوشهری در آخرین نشست مشترک هیئت رییسه و کمیسیون های مجلس خبرگان رهبری (دوره پنجم) با ارائه گزارشی از اقدامات دبیرخانه درباره ششمین انتخابات مجلس خبرگان، گفت: دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری و مرکز تحقیقات علمی دبیرخانه همانطور که در دوره های سوم، چهارم و پنجم اقدامات ارزشمندی برای معرفی نقش، جایگاه، ساختار و وظایف مجلس خبرگان در نظام اسلامی و نیز تبیین جایگاه والای ولایت فقیه در حکومت اسلامی با هدف حضور و مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات خبرگان انجام داده است؛ در این دوره نیز بر همکاری دبیرخانه این مجلس با نهادهای مرتبط با برگزاری انتخابات مجلس خبرگان تاکید دارد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و ضرورت آشناکردن مردم با مجلس خبرگان رهبری و دعوت آنان به شرکت در انتخابات، از اسفندماه سال گذشته و یک سال مانده به انتخابات خبرگان، با هدف پیگیری و تحقق راهبردهای چهارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی بوشهری: باید نقش و جایگاه خبرگان رهبری را برای مردم تبیین کنیم

حسینی بوشهری: باید نقش و جایگاه خبرگان رهبری را برای مردم تبیین کنیم