مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 13:352023-11-24اقتصادي

درآمد ابرنجومی شهرداری از قطع درختان پایتخت


در مدیریت شهری ششم رقمی بالغ بر 1 هزار و 134 میلیارد تومان درآمد از قطع درختان کسب شده است، این رقم نسبت به عملکرد مدیریت شهری دوره پنجم 95 درصد رشد پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، خبرآنلاین نوشت: بحث و جدال بر سر باغات تهران از ابتدای شکل گیری شورای ششم تا امروز همیشه در کانون مستاجران این دوره چهار ساله بهشت و منتقدانشان قرار داشته است، جدالی که بیشتر از آنکه مخاطبش زاکانی و معاونانش باشد گریبان چمران و شورا نشینان را گرفته است.

در این میان هرچند چمران به جای پاسخگویی و مسئولیت پذیری با مطرح کردن مسائل حاشیه ای و اظهاراتی همچون بنده متر نکرده ام که بدانم 300 هکتار است یا 400 هکتار، کسانی که متراژ را هم مشخص کردند حتما آمار موساد را گرفته اند ، نشان داد دستش پیش منتقدان چندان پر نیست! سرنوشت گم شدن پرونده با 3 هزار متری چه شد؟ بهروز شیخ رودی؛ کارشناس مالیه و اقتصاد شهری با اشاره به انتفاع مالی شهرداری از درخت کشی و قتل عام باغات در تهران گفت: برخی افراد در اظهاراتی سهم تامین مالی باغات در مالیه شهری را اندک تلقی کرده بودند، این افراد مبنای استدلالشان از جنس توهم توطئه ای است که رییس شورای شهر را وادار می کند که بگوید منتقدان مدیریت ایشان بر شورای شهر آمار را از فلان جا گرفته اند! ساخت و ساز در باغات تهران دو جریان عمده مالی وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد ابرنجومی شهرداری از قطع درختان پایتخت

درآمد ابرنجومی شهرداری از قطع درختان پایتخت