مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 11:152023-12-11دانش

احداث خوابگاه متأهلی در دانشگاه علم و صنعت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود گنجی، رییس صندوق رفاه دانشجویان در راستای بازدید های میدانی خود به منظور بررسی دقیق ترِ ارتقاء خدمات رفاهی دانشجویان کشور، - رییس صندوق رفاه دانشجویان گفت: خوابگاه متأهلی دانشجویان دانشگاه علم وصنعت ایران احداث می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود گنجی، رییس صندوق رفاه دانشجویان در راستای بازدید های میدانی خود به منظور بررسی دقیق ترِ ارتقاء خدمات رفاهی دانشجویان کشور، در حال و هوا و حوالیِ روز دانشجو، یکشنبه 19 آذر در دانشگاه علم و صنعت حضور یافت.

گنجی ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان این دانشگاه همراه با مسئولین دانشگاه و هیأت رییسه صندوق رفاه دانشجویان از سلف دانشگاه علم و صنعت بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت تجهیزات این سلف در راستای صنعتی شدن و ساماندهی و بهینه سازیِ خدمات دانشجویی قرار گرفت.

وی با تاکید بر اهمیتِ رفاه دانشجویان سراسر کشور تاکید کرد: اهتمام صندوق رفاه دانشجویان به ارتقا خدمات رسانی برای دانشجویان گرانقدر مختص به روز خاص دانشجو نبوده و در تمام ایام، افتخار دارد که مطابق با قوانین و رسالت خویش و در چارچوب وظایف خود نهایت تلاش را برای رفاه دانشجویان و رضایتمندی و آسایش آنان داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث خوابگاه متأهلی در دانشگاه علم و صنعت

احداث خوابگاه متأهلی در دانشگاه علم و صنعت