مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 08:452023-11-26سياسي

برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی درهفته فرهنگ اردستان


فرماندار اردستان با اشاره به اجرای برنامه های متنوع درهفته فرهنگ اردستان گفت: یادواره شهید مدرس و شهدای روحانی شهرستان اردستان با حضور نائب رییس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، شهرستان اردستان یکی از شهرستان های استان اصفهان است که فرهنگ مردمان آن ریشه در تاریخ و فرهنگ کهن ایرانی اسلامی دارد؛ فرهنگ، آداب و رسوم، زبان و حتی اخلاق مردم این شهرستان، نشانه اصیل بودن آن هاست.

هفته فرهنگ اردستان معرف آداب، سنت ها و فرهنگ شهرستان است چرا که فرهنگ، مجموعه ای از ارزش ها و آداب و رسومی بوده که حیات معنوی انسان را در زندگی اجتماعی در بر می گیرد و فرهنگ در هر جامعه ای بخشی تفکیک ناپذیر از زندگی مردم است.

سید محمد هادی احمدی طبا، فرماندار اردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: هفته فرهنگ شهرستان اردستان از سوم تا دهم آذر ماه بوده که به دلیل تقارن با هفته بسیج برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی برای این هفته تدارک دیده شده است و دو یادواره شهید در ایام در شهرستان برگزار می شود.

احمدی طبا بیان کرد: سال 96 ابلاغی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر اینکه هر شهرستان یک هفته فرهنگ داشته باشد و شهرستان اردستان نیز با توجه سالروز شهادت شهید مدرس به عنوان شهید شاخص شهرستان، این زمان به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی درهفته فرهنگ اردستان

برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی درهفته فرهنگ اردستان