مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 20:152023-12-05سياسي

پیکر مطهر شهید مدافع حرم، «سید مصطفی صادقی» در واحد علوم و تحقیقات تشییع شد


پیکر مطهر شهید مدافع حرم، «سید مصطفی صادقی» با حضور خانواده شهید، هیأت رییسه و جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان واحد علوم و تحقیقات تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از واحد علوم و تحقیقات،  پیکر مطهر شهید گرانقدر مدافع حرم، سید مصطفی صادقی ، دانش آموخته رشته مدیریت تکنولوژی واحد علوم و تحقیقات، پس از 6 سال چشم انتظاری به خاک وطن بازگشت و با حضور خانواده این شهید گرانقدر، هیأت رییسه و جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان این واحد دانشگاهی، تشییع شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکرمی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد علوم و تحقیقات در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سید مصطفی صادقی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، گفت: ما هر چه داریم به برکت و حرمت خون شهدای کشور است.

وی خاطر نشان کرد: بسیار ارزشمند است که با شهدا هم کلام شدیم، آنها را درک کردیم.

امیدواریم به حق آن همنشینی و همراهی ها که با شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت داشتیم، شفاعت آنها شامل حال همه ما شود.

حجت الاسلام والمسلمین اکرمی با بیان اینکه شهدا زنده اند و در کنار ما هستند، افزود: باید در راه شهدا قدم برداریم و آنها را الگو خود قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مطهر شهید مدافع حرم، «سید مصطفی صادقی» در واحد علوم و تحقیقات تشییع شد

پیکر مطهر شهید مدافع حرم، «سید مصطفی صادقی» در واحد علوم و تحقیقات تشییع شد