مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-05اقتصادي

عرضه کپسول گاز مایع در کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از 27 هزار تومان تخلف است


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه وبویراحمد گفت:در حال حاضر هر کپسول گاز یارانه ای به قیمت 27 هزار و 900 تومان عرضه می شود، و فروش کپسول گاز با بیش از نرخ مصوب تخلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، جلسه طرح توزیع گاز مایع با حضور مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی، معاون اداره صمت ،مدیران تاسیسات سیلندر پرکنی استان ،مدیر و جمعی از کارکنان همکاران در سالن جلسات شرکت برگزار شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان با اشاره به اینکه در حال حاضر هر کپسول گاز یارانه ای به قیمت 27 هزار و 900 تومان عرضه می شود، گفت: فروش کپسول گاز با بیش از نرخ مصوب تخلف است و در صورت مشاهده برخورد قانونی و اقدامات مورد نیاز توسط سازمان های متولی صورت خواهد پذیرفت و هیچ گونه کمبود سوختی در سطح استان وجود ندارد .

سالار خشایی با اشاره به اینکه با فرارسیدن فصل سرد میزان مصرف گاز مایع در کشور توسط مشترکان خانگی یا مشاغل خردی که گازرسانی به آن ها انجام می شود رشد و افزایش داشته، گفت: دولت برای اینکه گاز مایع به دست مصرف کنندگان واقعی برسد سامانه سدف را راه اندازی کرده به همین دلیل واجدان شرایط برای دریافت سهمیه خود حتما باید در این سامانه ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه کپسول گاز مایع در کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از 27 هزار تومان تخلف است

عرضه کپسول گاز مایع در کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از 27 هزار تومان تخلف است