مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 17:552023-11-25بين الملل

کابل تنها به این پناهجویان اجازه ورود می دهد


روزنامه پاکستانی با اشاره به اخراج اجباری پناهجویان افغان از این کشور اعلام کرد حکومت طالبان تنها به پناهجویانی که شناسایی و تأیید شوند اجازه ورود به افغانستان می دهد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روزنامه پاکستانی داون نیوز به نقل از منابعی اظهار داشت: حکومت کابل تنها به پناهجویانی اجازه ورود می دهد که هویت آنها توسط نمایندگی های سیاسی افغانستان در پاکستان تأیید شود.

گزارش افزود: چنین شرطی برای جلوگیری از اخراج پاکستانی ها تحت عنوان پناهجوی غیرقانونی افغان به افغانستان گذاشته شده است.

منابعی در کنسولگری افغانستان در پاکستان گفته اند پس از وضع چنین شرطی توسط حکومت کابل، سوم آذرماه هیچ پناهجویی از ایالت خیبرپختونخوا به افغانستان اخراج نشده است.

این روزنامه همچنین به نقل از برخی منابع طالبان اظهار داشت: از زمان اجرای طرح اخراج پناهجویان افغان از پاکستان، پلیس این کشور برخی از شهروندان پاکستانی را با نام پناهجوبدون مدرک به افغانستان اخراج کرده است.

منابع دیپلماتیک طالبان نیز گفته اند زمانی که حکومت افغانستان اتباع پاکستانی را به مرز مشترک بازمی گرداند، مقامات پاکستانی از پذیرفتن آن ها خودداری می کردند.

از سیو دیگر مقامات پاکستانی به رسانه ها گفته اند ادعای اخراج پاکستانی ها به افغانستان بی اساس است زیرا تمام عکس و اثر ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابل تنها به این پناهجویان اجازه ورود می دهد

کابل تنها به این پناهجویان اجازه ورود می دهد