مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-01سياسي

این بار «باهنر» سیبل تندروها شد!


مروری بر کنشگری سیاسی اصولگرایان در مقاطع مختلف انتخاباتی نشان می دهد که آنها در هر دوره ای با معضل و مشکل تشتت، تفرق و چنددستگی مواجه بوده اند و کمتر شاهد این مساله بوده ایم که اصولگرایان به راحتی به یک اجماع و یکدستی جریانی برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از آرمان ملی، انتخابات ریاست جمهوری سال 92، مجلس سال 94 و ریاست جمهوری و شورا های سال 96 بخشی از عدم وحدت و انسجام در جریان اصولگرایی بوده است.

حتی انتخابات سال 98 نیز که در غیاب جریان رقیب برگزار شد و شورای ائتلاف و جبهه پایداری در یک ائتلاف شکننده نیز نتوانستند وحدت کنند.

همین مساله است که طی سال ها این پرسش در میان همه اصولگرایان وجود دارد که چرا با وجود چهره های بزرگی که می توانند محور وحدت اصولگرایان باشند بازهم شاهد اختلاف و چنددستگی در این جریان هستیم و هر کسی ساز خود را کوک کرده و می زند.

چنانکه حضور چهره هایی، چون مرحوم آیت ا.

مهدوی کنی و مرحوم عسگراولادی که خود اصولگرایان معتقد به وحدت ساز بودن آن ها بودند نیز نتوانستند آن طور که باید همه اصولگرایان را دور هم در قالب یک کل واحد جمع کنند.

با این حال اگر سال ها و دهه های گذشته اختلافات درونی اصولگرایان وجود داشت شاید در اختلاف میان دو چند مجموعه یا حزب خلاصه می شد، اما به جرأت می توان گفت که امروز اصولگرایان پراختلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این بار «باهنر» سیبل تندروها شد!

این بار «باهنر» سیبل تندروها شد!