مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:302023-12-13سياسي

واگذاری 101 ماموریت ازسوی وزارت کشور به دانشگاه ها


با هماهنگی وزیر علوم، سالانه حدود 101 ماموریت به بیش از 50 دانشگاه واگذار شده و حدود 160 هیئت نخبگانی برای همین ماموریت ها در استان ها تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، احمد وحیدی در بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده کشور که روز سه شنبه 21 آذرماه همزمان با سومین روز هفته پژوهش و فناوری در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، با بیان اینکه پژوهش زیربنای هر توسعه و تحولی است، گفت: هیچ تحول اجتماعی بدون پایه پژوهش اتفاق نمی افتد و هیچ تمدنی بدون علم پیشرفته شکل نخواهد گرفت.

وی پژوهش و علم را یک امر مقدس و والا دانست و گفت: نقش این موضوع در مکتب مقدس اسلام و اهل بیت روشن و جدی است و از آموزه های اصلی دین ماست.

وزیر کشور در مورد اقدامات انجام شده در این حوزه گفت: با هماهنگی با وزیر علوم، سالانه نزدیک 101 ماموریت به بیش از 50 دانشگاه واگذار شده و حدود 160 هیئت نخبگانی برای همین ماموریت ها در استان ها شکل گرفته است.

وحیدی ادامه داد: همچنین ستاد اقتصاد دانش بنیان نیز با محوریت استانداران شکل گرفته تا اقتصاد دانش بنیان در هر استانی دنبال شود.

وی با بیان اینکه 27 محصول خاص مورد نیاز وزارت کشور در حوزه های مختلف به ویژه در محور شهر هوشمند تعریف شده است، اظهار کرد: موضوعات اختص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 101 ماموریت ازسوی وزارت کشور به دانشگاه ها

واگذاری 101 ماموریت ازسوی وزارت کشور به دانشگاه ها