مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 07:562023-12-10حوادث

حادثه تلخ برای جوان میاندورودی


آقای موسوی راد که نگهبان و نیروی شرکتی نکاچوب بود به همراه دوستانش به منطقه جنگلی می روند اما طی حادثه ای بر اثر اصابت تیر اسلحه شکاری به سر و قفسه سینه این فرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، اتفاق یا حادثه را نمی توان پیش بینی کرد، مثل اتفاقی که برای دوستان سیدشرف الدین موسوی راد اهل روستای وارمی افتاد و روزی که قرار بود به خوبی سپری شود را برایشان تبدیل به تلخ ترین روز کرد که هرگز از خاطرشان محو نمی شود.

ماجرا از این قرار است که آقای موسوی راد که نگهبان  و نیروی شرکتی نکاچوب است به همراه دوستانش به منطقه جنگلی می روند اما اتفاقی باور نکردنی رخ می دهد.

حادثه روز 16 آذر 1402 در منطقه بازیارخیل شهرستان میاندورود رخ داد و مرحوم با دوستان خود در منطقه بودند که به ضرب گلوله با سلاح شکاری کشته شد.

براساس پیگیری ها، عمدی یا سهوی بودن حادثه توسط نیروی انتظامی و آگاهی در دست بررسی است.

همچنین براساس اعلام منابع طبیعی مازندران، حادثه در ساعت غیر کار و ماموریت آقای موسوی راد بوده و زمان استراحت  و مرخصی مرحوم بوده و ارتباط کاری و ماموریتی با منابع طبیعی نداشته است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص در گفت وگو با خبرنگار فارس با تایید خبر فوت یک فرد براثر اصابت اسلحه شکاری، اظهار کرد: روز 16 آذر فوت یک فرد براث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه تلخ برای جوان میاندورودی

حادثه تلخ برای جوان میاندورودی