مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-20اقتصادي

بانک ایران زمین با «بوم» در مسیر بانکداری دیجیتال


بانک ایران زمین در راستای توسعه بانکداری دیجیتال با ارائه خدمات نوین بانکی ازجمله سامانه «بوم» این امکان را به مشتریان خود می دهد که متناسب با نیاز خود به خدمات گسترده بانکی دسترسی داشته باشند.

- به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ ارائه سرویس های بانکداری باز به مشتریان یکی از اهدافی است که بانک ایران زمین در سال های اخیر دنبال کرده و با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا توانسته سامانه بوم ایران زمین را اجرایی کند.

بانک ایران زمین به عنوان بانک پیشرو در ارائه بانکداری دیجیتال از سال 1395، شعار بانک ایران زمین، بانک دیجیتال را برای خود برگزید و از آن زمان به بعد، پروژه های متعددی را برای ایجاد زیرساخت های لازم برای ارائه و توسعه خدمات دیجیتال تعریف و آغاز کرد.

از میان این پروژه ها می توان به زیرساخت بوم ایران زمین اشاره کرد که فاز اول این پروژه در مرکز نوآوری ایران زمین انجام و عملیاتی شد.

بانک ایران زمین در ادامه مسیر تحقق بانک دیجیتال برای پاسخ گویی به نیازهای مشتریان این بانک وارد دوره جدیدی شد و در همین راستا شرکت توسعه فناوری های روز فراز تاسیس شد تا در کنار سامانه بوم، علاوه بر ادامه توسعه زیرساخت های امنی چنل و بوم ایران زمین، کلیه نیازهای نرم افزاری بانک ایران زمین را پاسخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ایران زمین با «بوم» در مسیر بانکداری دیجیتال

بانک ایران زمین با «بوم» در مسیر بانکداری دیجیتال